Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Klein paradijs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Klein paradijs Empty
BerichtOnderwerp: Klein paradijs   Klein paradijs Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 15:53

Reisverslag van Kelly, 6 juli 2012
Indonesië , Ubud 28°


Klein paradijs

Het lijkt al eeuwen geleden, maar ik ben toch echt pas een week weg. Tijd voor een verslagje, want jullie zitten natuurlijk met allerlei brandende vragen zoals ‘Hoeveel kakkerlakken heeft ze al in haar huis gespot?’, ‘Heeft ze al heimwee?’, ‘Houdt ze vakantie of doet ze ook nog wat nuttigs?’.
Zoals ik al zei, één week ben ik hier nu.. En ik zit dus potverdorie al op 1/4 van het hele spul. Maar ik heb me in deze oriëntatieweek zeker wel georiënteerd en het was een bomvol 1/4 deel.

Laat ik beginnen bij waar een reis mee begint: het vertrek. Vanaf Schiphol vertrok ik naar Bangkok. En hier valt niet veel over te vertellen (I’m sorry). Ik stapte in het vliegtuig, had extra beenruimte doordat ik vooraan ergens zat, kreeg voor vliegtuigetenbegrippen heerlijk te eten, keek zo ongeveer 4 films en ik stapte weer uit. In Bangkok heb ik op een heerlijk loungestoeltje een dutje gedaan. Bij de gate heb ik mijn Ubudiaanse kameraad ontmoet. Meneer kwam uit Ubud (waar ik dus ook heen moest en ik kon dus wel meerijden) en was er één van de naar eigen zeggen ‘royal family’. Hij zal dadelijk nog een mooi en vooral handig rolletje spelen in mijn verslag.

Ook de vlucht van Bangkok naar Denpasar was heel relaxed. Mijn Nieuw-Zeelandse vriend Jack en ik deelden 4 stoelen, dus dit keer kon ik nog wel een paar uurtjes slapen. In Denpasar aangekomen was mijn eerdere ontmoeting met Agung (royal family etc.) erg nuttig. Het relaxte sfeertje hier op Bali zetten ze namelijk ook op het vliegveld voort: 3 vluchten op 1 bagageband. Mijn nieuwe vriend nam mijn bagagekaartje mee en zorgde ervoor dat mijn koffer van achteren werd gehaald, omdat hij zo famous was. Daarna namen zij de koffer mee door de douane, vulden voor mij één of ander formulier in en sjouwden mij koffer naar het vrouwtje dat me op kwam halen. Zeker niet verkeerd geregeld, dacht ik zo.

Een typisch Indonesisch moedertje stond me op te wachten. lees verder
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Klein paradijs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klein paradijs   Klein paradijs Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 17:06

En het stukje eindigde met:... Zoals ik al zei, het paradijs dus..

Wat zou Kelly dan denken over de rest van Indonesia? Nog groter paradijs? clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Klein paradijs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klein Indonesië bij Buitengewoon
» Versteend leven in Klein Dennenbosch
» Klein Java, huiskamer vol lekkers
» OVT NPO 1: Paradijs Bali
» Wat er gebeurde in het paradijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisverhalen-
Ga naar: