Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 21 april 2012: Haganum festival Den Haag

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

21 april 2012: Haganum festival Den Haag Empty
BerichtOnderwerp: 21 april 2012: Haganum festival Den Haag   21 april 2012: Haganum festival Den Haag Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 11:37

De leerlingen van het gymnasium Haganum in Den Haag organiseren jaarlijks een festival. Gezien de auteurs/artiesten die dit jaar kwamen reden om er eens, voor het eerst, een kijkje te nemen. Toegangskaartjes gekocht (€ 15,00 p. st.) voor een festival van 19.30 uur - 0.00 uur. Een programma met tijden was v.t.v. nergens te vinden, maar zelf wilde ik graag luisteren naar Arthur Japin, Peter Buwalda, Wim Brands en natuurlijk naar Ernst Jansz en zijn band! De publiciteit rond het festival was goed, je kon zelfs bij boekhandel Paagman kaartjes kopen, wat wij ook gedaan hebben. Bij binnenkomst komt de herrie je tegemoet. Stille Disco las ik op het programmablaadje wat ik wist te vinden. De boekenstand van Paagman stond onder de trap. Jammer dat ze vergeten waren om ook de boeken 'Dromen van Johanna'van Ernst Jansz waren vergeten mee te nemen. Gelukkig was Franc Knipscheer zo aardig om zelf langs te komen met boeken en cd's. Een dusdanig verkleind en gekopieerd A5-je dat je in het licht wat daar was met moeite de namen kon lezen en in welke leslokalen ze zaten. Helaas waren de 'tijdblokken' totaal vervaagd, zodat niet op te maken was hoe laat precies iets begon. Van Guus Paat hadden we vernomen dat zij rond 20.30 uur zouden optreden, dus tegen die tijd zouden we naar de aula gaan. Arthur Japin bleek al met zijn lezing begonnen zijn, daar waren we dus al te laat voor. Dan maar wat vroeger naar de aula, daar hadden we geen last van de Stille Disco. Guus dacht toen, dat ze om 20.45 uur zouden optreden en een aardige jongeman van de organisatie die me zag staren naar het A5-je wilde me van dienst zijn door ook op het schema te kijken en zei: 20.15 uur treden ze op. Dat was het al geweest.......hij ging voor me informeren en het juiste tijdstip bleek 20.40 uur te zijn. Tijd genoeg om weer even het lawaai in te duiken en een wijntje te kopen. Een goedkoop hoofdpijnwijntje in een plastic glas waarvoor je € 3,50 voor moest betalen. Gelukkig maakte het muziekconcert van Ernst Jansz veel goed. In de 'pauze'van dit concert op zoek naar de lokalen. Nadat we het juiste lokaal hadden gevonden bleek die aardig gevuld te zijn. Het was er zo warm en benauwd, dat we er maar weer gauw uitgingen. Enfin, om een lang verhaal kort te maken. Ook het 2e deel van het optreden van Ernst Jansz gezien en voor de rest........niets. Al met al bleek dit festival een uit de hand gelopen schoolfeest te zijn. Organisatorisch een puinhoop. Ik hoop dat de leerlingen volgend jaar wat meer begeleiding krijgen bij het organiseren.

21 april 2012: Haganum festival Den Haag Haganumfestival21april2 21 april 2012: Haganum festival Den Haag Haganumfestival21april2 21 april 2012: Haganum festival Den Haag Haganumfestival21april2

Foto's (van voornamelijk het concert van Ernst Jansz) bij Picasa.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
21 april 2012: Haganum festival Den Haag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 21 en 22 april 2012: Multi Cultureel Festival voor Repatrianten en Immigranten
» 19 april 2012: lezing Macaber Surabaja, Den Haag
» Preview op het Tong Tong Festival op de Grote Markt in Den Haag: 30 april en 1 mei
» 17 t/m 28 mei 2012: Tong Tong Festival Den Haag
» 11 april 2010: Pencak Silat Festival in Groningen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Foto's en verslagen-
Ga naar: