Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wandeling over de rijstterrassen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Wandeling over de rijstterrassen Empty
BerichtOnderwerp: Wandeling over de rijstterrassen   Wandeling over de rijstterrassen Icon_minitimema 7 sep 2009 - 11:25

Wandeling over de rijstterrassen - Bali Indonesië
Gepost op 07 september 2009

Op Bali vind je o.a. in de omgeving van Ubud prachtige rijstterrassen. Uiteraard door velen gefotografeerd, maar dan wel van een afstand. Wat veel mensen niet weten is dat je ook de afdaling kunt maken naar beneden richting de terrassen. De lokale boeren en/of kinderen leiden je graag rond en vertellen ronduit over het proces van zaaien tot oogsten. Ondertussen loop je over de dijkjes en zie je de locals aan het werk. Het is een hele klim (zorg voor stevige schoenen) maar zeker de moeite waard om dit van dichtbij te ervaren. Op deze wijze zie je pas echt hoe indrukwekkend de terrassen zijn. Het is echt prachtig, vooral als de dag ten einde loopt. Laten we hopen dat het massatoerisme dit niet gaat ontdekken...


Columbusmagazine
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Wandeling over de rijstterrassen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wandeling over de rijstterrassen   Wandeling over de rijstterrassen Icon_minitimema 7 sep 2009 - 13:39

Stevige schoenen?
Hoe dan een kacung als ik? Ik heb sawa trappers, net als de "locals" = orang tani, dus daar passen geen schoenen om heen.
Embarassed Embarassed
Susah dese, ik gebruik wel mijn sretsrot sandal. Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Wandeling over de rijstterrassen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Driehonderd jaar koloniale macht laat sporen achter. Een wandeling door Indisch Den Haag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisinformatie-
Ga naar: