Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam   Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam Icon_minitimedo 3 dec 2015 - 18:43

Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam
03-12-2015

Luchtvaartmaatschappij Malaysia Airlines vliegt vanaf eind januari niet meer op Amsterdam, meldt de Financial Times. De opvolger van vlucht MH17, de MH19, vliegt dan niet meer tussen Kuala Lumpur en Amsterdam.

Malaysia Airlines heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met Emirates, uit de Verenigde Arabische Emiraten. Daardoor kan de maatschappij de eigen, verliesgevende, vluchten op Europese bestemmingen afschaffen. Londen blijft als enige Europese bestemming over.

Verliezen
Het gaat niet goed met Malaysia Airlines, onder meer door de rampen met de MH370, die in maart vorig jaar van de radar verdween en waarvan nooit meer een spoor is gevonden en de MH17, die een paar maanden later boven Oekraïne werd neergehaald.

De nieuwe topman van Malaysia Airlines probeert het bedrijf weer winstgevend te maken door te snijden in het personeelsbestand en het aantal bestemmingen te verminderen.

De topman overweegt ook de naam van de luchtvaartmaatschappij te veranderen.

NOS
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam   Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 9:16

Jammer, het was - in mijn ogen - een van de beste maatschappijen, toen ik nog vanwege mijn beroep veel moest vliegen. (Trouwens de dames met de koffie aan boord vond ik echt wel veel leuker dan die van hun buren met die Fenix vogel als embleem.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Malaysia Airlines stopt met vluchten op Amsterdam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Malaysia Airlines komt met eerste aanbiedingen sinds MH17
» Mandala Airlines stopt per 1 Juli 2014
» Malaysia Airlines gaat van de beurs
» Malaysia Airlines pakt uit met grote winteractie
» Boeing Malaysia Airlines 'MH370' met 239 mensen vermist

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisinformatie-
Ga naar: