Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...' Empty
BerichtOnderwerp: 'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...'   'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...' Icon_minitimedo 25 jun 2009 - 21:17

donderdag 25 juni 2009
Marcel Schouten: 'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...'

Marcel Schouten nam ontslag bij Deloitte en koos voor een jaartje vliegende vrijheid in de wijde wereld. Samen met zijn vriendin en zoontje gaat hij van continent naar continent en bericht tussendoor en af en aan, dus onregelmatig, over wat hem, als ex-eventmanager, opvalt/tegenvalt onderweg. Doe er je voordeel mee! Marcel's eerste bijdrage.


We zijn nu ruim 3 weken onderweg en af en toe heb ik nog het gevoel dat we gewoon op vakantie zijn! Misschien normaal, maar dat zal wel gaan veranderen na een week of 5 à 6 want dan heb je het normaal gesproken wel gehad met de huidige norm van nederlandse vrije dagen. Wij hebben echter nog zo´n 48 weken te gaan!

'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...' 3661156508_54b5948885_m

Op dit moment (woensdagavond 24 juni) zit ik heerlijk op de veranda van ons huisje in Lovina Beach, Noord Bali. Dit is wel ff wat anders dan Sanur en Seminyak waar we de de eerste 2 weken verbleven. Minder toeristisch maar wel heel relaxed. Bali is echt een fantastisch eiland, zon, zee en strand! Wat wil je nog meer? En dus vraag je je af, dit is toch een mooi plekkie om een incentive te organiseren. Bali heeft natuurlijk veel last gehad van de bomaanslagen in 2003 en 2005 maar krabbelt weer flink omhoog.

Ik lag op het strand, nippend aan een bir bintang en dacht: Waar zal ik eens over schrijven? Ik dacht aan een 5-sterren resort, namelijk het Sofitel Seminyak Bali (waar wij naast logeerden). Via een jaarclubgenoot (die VP HR Sofitel Asia en Pacific is, je weet wel wat ik bedoel!) kwam ik vrij makkelijk binnen bij de GM van het hotel, Xavier Cappelut. Hij verwelkomde mij samen met de Public Relations manager van het hotel, Viva Yuliana Dewi. Hier kwam de gastvrijheid van het eiland al direct tot uitdrukking want zonder afspraak een interview en een rondleiding krijgen hoef je in Nederland niet te proberen in zo´n 5-sterren hut...



lees hier verder

highprofile.weblog
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
'Balinese gastvrijheid, daar kunnen wij wat van leren...'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'Van de Molukkers kunnen we zoveel leren'
» "Leren over anderen is leren over jezelf"
» Democratie moet je leren
» Gebaar voorkomt leren van gebarentaal
» we kunnen hen helpen..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisverhalen-
Ga naar: